ПОЛОЖЕННЯ
про 9-й Харківський студентський фестиваль реклами
(9-й ХСФР)
Місце та час проведення 9-го ХСФР:
1 грудня 2023 р. з 11:00 до 17:00,
Формат проведення – змішаний: дистанційний (онлайн) та офлайн.
Додатки до Положення про 9-й ХСФР:
Додаток №1. Заявка про участь у Творчому конкурсі 9-го ХСФР
Додаток № 2. Брифи на розроблення креативних робіт за тематичними номінаціями
1. Організатори 9-го ХСФР.
1.1. Співорганізатором 9-го Харківського студентського фестивалю реклами – (далі 9-й ХСФР) є Спілка рекламістів України, яка є засновником та постійним організатором цього проекту з 2004 р.
Співорганізатором 9-го ХСФР виступає Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця.
1.2. Фестиваль проходить за підтримки Об’єднання маркетологів України.
Партнером 9-го ХСФР є перший в Україні професійний журнал «Маркетинг і реклама». Коло Партнерів Фестивалю може надалі розширюватися.
2. Місія ХСФР.
Допомога активним молодим людям в їх самореалізації та розвитку всебічної соціально активної, патріотичної та професійно орієнтованої особистості шляхом участі у Фестивалі в умовах війни, розв’язаної російськими загарбниками проти України та українського народу.
3. Мета 9-го ХСФР.
Привернути увагу суспільства до необхідності формувати гуманістичний світогляд, патріотизм та високий професійний рівень студентів, майбутніх професійних рекламістів, маркетологів, спеціалістів PR, дизайнерів, художників, української молоді в цілому. Сприяти вдосконаленню підготовки рекламістів, маркетологів і фахівців із PR у Харківському регіоні та у всій Україні.
4. Задачі 9-го ХСФР.
- Допомогти талановитим молодим людям в їх професійному становленні.
- Ознайомити творчу молодь із професійними вимогами до майбутніх спеціалістів, із новинами та стандартами галузі, із видатними практиками цієї сфери та потенційними роботодавцями.
- Відкривати для українського бізнесу талановиту, креативну молодь.
- Через творчий процес пропагувати серед молоді загальнолюдські та патріотичні цінності.
- Сприяти підвищенню рівню викладання дисциплін рекламного напрямку в українських закладах вищої освіти. Методична та практична допомога викладачам рекламних дисциплін.
5. Етапи проведення 9-го ХСФР.
1. Основними етапами проведення 9-го ХСФР є:
- організація та проведення ознайомчої рекламної кампанії 9-го ХСФР;
- прийом, підготовка до експонування та експозиція конкурсних робіт;
- проведення програми навчальних вебінарів – майстер-класів провідних українських рекламістів та організаторів для потенційних учасників 9-го ХСФР;
- формування професійного Журі;
- організація роботи Журі по визначенню переможців;
- підготовка та організація заключних заходів фестивалю, які включають: урочисту церемонію відкриття, церемонію нагородження, експозицію рекламних робіт, в тому числі відеопокази, проведення навчальної програми (майстер-класи, презентації);
- комплекс післяфестивальних заходів.
2. Формат проведення фестивальних заходів – змішаний: дистанційний (онлайн) та офлайн. У день проведення основних заходів Фестивалю – 1 грудня 2023 року – буде допущена обмежена особиста участь в ознайомленні з експозицією робіт учасників Фестивалю та до програми майстер-класів навчальної програми 9-го УСФР. Буде також забезпечена присутність обмеженого контингенту учасників фестивальних заходів на церемоніях відкриття Фестивалю та нагородження переможців. При цьому Співорганізатори докладають максимум зусиль щодо забезпечення безпеки учасників, що обумовлені ситуацією воєнного часу. Офлайн-заходи проходитимуть в приміщеннях, що відповідають вимогам безпеки. Інформацію про локацію та час проведення заходів для учасників у форматі офлайн учасники отримуватимуть безпосередньо на свої електронні адреси за мінімальний час до початку заходу.
3. Учасники офлайн-заходів 9-го УСФР беруть на себе зобов’язання поводити себе таким чином, щоб здійснювати всі міри своєї особистої безпеки під час оголошення повітряної тривоги та інших ситуацій, що притаманні воєнному часу.
6. Творчий конкурс 9-го ХСФР: номінації та теми робіт.
6.1. Творчий конкурс 9-го ХСФР проводиться за технологічними номінаціями, що відповідають основним типам рекламних медіа, за вільною тематикою.
Тематичні номінації 9-го ХСФР можуть засновуватися Оргкомітетом спільно з Партнерами Фестивалю. Тематика робіт розробляються учасниками Творчого конкурсу 9-го ХСФР самостійно та за брифами в конкретних тематичних номінаціях, які задають Партнери. Роботи, які перемогли в партнерських тематичних номінаціях, можуть бути використані в подальшому в професійній та соціально-комунікаційній практиці Партнерів.
6.2. На Творчий конкурс 9-го ХСФР в нетематичних номінаціях Фестивалю можуть подаватися роботи на будь-які суспільно прийнятні теми комерційної та соціальної реклами. При цьому тематика робіт регулюється Законом України «Про рекламу».
6.3. Творчий конкурс Фестивалю проводиться за 7-ма технічним номінаціями:
1) Відеореклама (Video). Код номінації TV;
2) Зовнішня реклама (Outdoor). Код номінації O;
3) Друкована реклама (Print). Код номінації D;
4) Рекламні відеоролики в мережі TikTok. Код номінації ТТ;
5) Інтернет-реклама (Internet). Код номінації Int;
6) Проекти івент-маркетингу (Event Marketing). Код номінації EM;
7) Реклама, створена школярами. Код номінації Sc.
7. Участь у творчому конкурсі 9-го ХСФР.
7.1. Учасниками Творчого конкурсу можуть бути студенти всіх вищих навчальних закладів міста Харкова та Харківської області. До участі в Творчому конкурсі також допускаються всі студенти з українських вишів та українські студенти (громадяни України) з інших країн. При цьому виші, в яких навчаються учасники Творчого конкурсу можуть бути будь-якої форми власності та будь-якої форми навчання. У відповідній номінації «Реклама, створена школярами» беруть участь школярі старших класів.
7.2. Мова рекламних робіт: українська, англійська. Роботи, створені іншими мовами, до розгляду не приймаються та у Творчому конкурсі участі не беруть.
7.3. Участь у Творчому конкурсі 9-го ХСФР безкоштовна, що забезпечується підтримкою Співорганізаторів і Партнерів 9-го ХСФР.
7.4. Для участі в творчому конкурсі 9-го ХСФР учасники заповнюють і пересилають на адресу виконавчої дирекції 9-го ХСФР:
- заявку для кожної роботи (Додаток № 1 до Положення про 9-й ХСФР);
- конкурсні роботи, оформлені згідно технічних вимог.
7.5. Надіслана та зареєстрована Заявка, яку учасник особисто заповнює та підписує (скрін заявки), автоматично означає згоду учасника виконувати всі без винятку пункти Положення про 9-й ХСФР.
7.6. Роботи на Творчий конкурс 9-го ХСФР приймаються в електронному вигляді на електронну адресу: kharkivfestival@ukr.net.
7.7. Роботи, надіслані для участі в Творчому конкурсі 9-го ХСФР, проходять три етапи відбору Виконавчою дирекцією та Журі фестивалю:
І етап – виконавча дирекція 9-го ХСФР перевіряє роботи на їх відповідність технічним вимогам і розподіляє роботи за номінаціями;
ІІ етап – на засіданні Журі визначається шорт-лист у кожній номінації;
ІІІ етап – на засіданні Журі з переліку робіт, що увійшли до шорт-листу, визначаються переможці 9-го ХСФР. У кожній номінації визначається робота-переможець (1-місце) та роботи, що вибороли 2-і та 3-і місця. Із кращих робіт за номінаціями Голова Журі визначає роботу, що отримує Гран-Прі.
IV етап – кращі роботи, що увійшли в шорт-лист номінацій, і переможці Творчого конкурсу формують експозицію 9-го ХСФР, яка демонструється офлайн, у приміщеннях, що надаються Співорганізатором 9-го ХФСР – Харківським національним економічним університетом імені Семена Кузнеця.
7.8. Одна робота може подаватися від одного або двох авторів. Якщо авторів більше двох – вони вважаються Творчим колективом. У разі перемоги конкретної роботи, автор або два (чи більше) учасників або Творчий колектив отримують один диплом.
7.9. Роботи, які надійшли на Творчий конкурс 9-го ХСФР, не рецензуються та учасникам не повертаються.
7.10. Переможці 9-го ХСФР (за згодою сторін) приймаються до Спілки рекламістів України.
7.11. Учасники 9-го ХСФР отримують Сертифікати учасників Фестивалю в електронному форматі за електронною адресою, з якої надійшли роботи до Оргкомітету Фестивалю.
8. Авторське право та інтелектуальна власність.
8.1. Учасник Фестивалю, подаючи роботу на Творчий конкурс 9-го ХСФР, гарантує, що є реальним автором рекламного твору – поданої на Фестиваль роботи та є на момент подачі роботи володарем немайнових і майнових прав інтелектуальної власності на даний рекламний твір, а також на всі елементи даного рекламного твору (іміджи, відео, елементи зображення, сюжети, музикальне супроводження тощо).
8.2. У разі, якщо рекламний твір створено у співавторстві (або за ідеєю певної особи), учасник, що подає заявку, зобов'язаний указати всіх співавторів, які брали участь у створенні даного рекламного твору.
8.3. Учасник 9-го ХСФР – автор, володар немайнових і майнових прав на рекламний твір, надаючи на Фестиваль свою роботу в тематичні номінації, задані Партнерами 9-го ХСФР, вже самим фактом своєї участі у Фестивалі (поданою роботою та Заявкою), дає свою згоду та надає право Партнерам тематичних номінацій на безоплатне використання даного рекламного твору з метою просування проектів Партнерів 9-го ХСФР в їх комунікаціях протягом максимального терміну дії авторських прав на відповідні роботи (твори) на території України та інших держав.
8.4. Автори (власники майнових прав) робіт (творів), представлених на Фестиваль у тематичних номінаціях, дають свою згоду та надають права партнерам Фестивалю безоплатно використовувати такі роботи (твори) з метою просування проектів і товарів партнерів протягом максимального терміну дії авторських прав на відповідні роботи (твори) на території України.
8.5. Співорганізатори 9-го ХСФР мають право без додаткового узгодження з Учасником – автором рекламного твору – використовувати роботи, які брали участь в Творчому конкурсі 9-го ХСФР, в некомерційних цілях, а також в комерційних цілях для популяризації 9-го ХСФР.
8.6. Співорганізатори 9-го ХСФР сприяють популяризації рекламних творів, поданих як фестивальні роботи їх авторами – Учасниками 9-го ХСФР (за умови, що рекламний твір не було використано раніше в рекламних кампаніях).
8.7. Співорганізатори 9-го ХСФР мають право передавати роботи, які брали участь в Творчому конкурсі 9-го ХСФР, без додаткової згоди їх авторів, для участі в творчих конкурсах інших рекламних українських і міжнародних рекламних фестивалів зі збереженням авторських прав учасників. У разі перемоги робіт на цих фестивалях переможцями будуть вважатися автори наданих робіт.
8.8. Переможці та володарі інших призів 9-го ХСФР мають право використовувати призи та дипломи 9-го ХСФР для реклами та популяризації власної творчості.
8.7. Співорганізатори 9-го ХСФР не несуть відповідальності за незаконне використання Учасником в рекламному творі об'єктів інтелектуальної власності, права на які належать третім особам. Співорганізатори, при виявленні фактів плагіату, сприяють дотриманню прав інтелектуальної власності реальних авторів.
8.8. У тому випадку, якщо після оголошення результатів Фестивалю було виявлено, що рекламний твір, що посів призове місце, містить об'єкти інтелектуальної власності, права на які належать третім особам, Співорганізатори Фестивалю анулюють привласнення Учаснику призового місця та публічно інформують свою аудиторію про факт плагіату.
9. Технічні вимоги до робіт.
9.1. Загальна вимога до всіх конкурсних робіт: роботи надаються в електронному вигляді. Піксельна насиченість роботи має забезпечити якісний друк цієї роботи із параметром не менше 300 dpi.
9.2. Роботи, надіслані на Творчий конкурс 9-го ХСФР, оформляються згідно з таким технічним вимогам кожної номінації:
9.2.1. Відеореклама [ТV]
Відеоролики:
для HD 1280 x 720 25 кадрів/c прогресив;
для SD 720х756 25 кадрів/c прогресив;
Формат стиснення (кодек) DIVx;
Хронометраж одного відеоролика має становити не більше 60 секунд.
9.2.2. Зовнішня реклама [О], Друкована реклама [D], Роботи подаються у вигляді макету в форматі JPG з роздільною здатністю 300 dpi.
Загальні вимоги до макету:
- Розмір А3 (SRА3) 320х450 мм;
- Масштаб макета 1:1;
- Найсвітліший сірий колір – 12 %.
9.2.3. Інтернет-реклама [Int]:
- Діючі телеграм-канали, інстаграм-канали, ютюб-канали. Власниками (розробниками) каналів подаються електронні посилання на канали;
- Web-сайти: наводиться посилання на електронну адресу реально діючого сайту. У разі відсутності реальної демонстрації сайту робота подається в форматі презентації Power Point (обсяг не більше 5 слайдів). Обов'язкові елементи презентації: лінк, скріншот першої сторінки сайту, а також цілі, завдання сайту, його цільова аудиторія і метрика.
9.3. Термін подачі робіт на Творчий конкурс 9-го ХСФР – 26 листопада 2023 р., до 19-00 за всіма номінаціями. Роботи, надіслані після вказаного терміну, до участі в Творчому конкурсі не допускаються.
9.4. Роботи без реєстраційної форми Заявки (Додаток №1 до Положення про 9-й ХСФР) до участі в Творчому конкурсі не допускаються.
9.5. Роботи, що не відповідають технічним вимогам (див. П. 9.1.-9.2 Положення про 9-й ХСФР) до участі в Творчому конкурсі не допускаються.
9.6. Заявки заповнюються учасниками та висилаються разом з конкурсними роботами на електронну адресу kharkivfestival@ukr.net.
9.7. Вся офіційна інформація про 9-й ХСФР розміщується на офіційному сайті УСФР: www.studfestival.com.ua.
10. Критерії оцінювання конкурсних робіт.
Основними критеріями оцінювання Журі конкурсних робіт 9-го ХСФР є:
- Креативність (сила рекламної ідеї) – 40 %;
- Якість виконання – 30 %;
- Стратегічне відповідність маркетинговим цілям повідомлення – 30 %.
11. Журі 9-го ХСФР.
11.1. До складу Журі 9-го ХСФР залучаються найкомпетентніші фахівці рекламної та маркетингової галузі, PR-фахівці, керівники професійних об'єднань рекламістів, члени творчих спілок, державні та громадські діячі, представники міністерств та інших державних органів (за згодою), представники громадськості та ЗМІ. До складу Журі 9-ГО ХСФР не можуть входити штатні викладачі вузів будь-якої відомчої належності та всіх форм власності.
11.2. Журі 9-го ХСФР здійснює свою діяльність у форматі особистої участі, приймає рішення колегіально шляхом відкритого голосування.
11.3. Члени Журі визначають переможців Творчого конкурсу з кожної технічної та тематичної номінації. У своїй роботі по оцінці творчих рекламних робіт учасників, Журі керується критеріями вимірювання (див. п. 10 Положення про 9-й ХСФР). Остаточне рішення щодо переможців у кожній номінації виноситься за підсумками відкритого голосування більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів вирішальним вважається голос Голови журі.
11.4. Голова журі відіграє головну участь у процесі визначення Гран-прі.
11.5. Рішення Журі Фестивалю, оформляється протоколом, який є остаточним і оскарженню не підлягає.
11.6. Співорганізатори та Партнери Фестивалю не мають право впливати на рішення Журі.
11.7. Голова Журі та члени Журі беруть участь в Заключних заходах Фестивалю, у т. ч. – у церемонії нагородження переможців.
11.8. Журі залишає за собою право не присуджувати учасникам призових місць, а також знімати роботи з участі в Творчому конкурсі в разі їх очевидної низької якості.
12. Нагороди 9-го ХСФР.
12.1. У всіх номінаціях Творчого конкурсу 9-го ХСФР Журі визначає шорт-лист. Із робіт, відібраних в шорт-лист, Журі визначає одне перше, друге (-і) і третє (-і) місця.
12.2. За індивідуальним рішенням Журі кращим роботам, які не завоювали призові місця, але увійшли до шорт-листа вручаються Спеціальні дипломи журі за конкретні досягнення конкурсної роботи (креатив, техніку виконання і т.д.). Роботи, які зайняли перші три місця, нагороджуються дипломами переможця. Робота, яка зайняла 1-е місце в номінації нагороджується дипломом та призом.
12.3. Члени Оргкомітету та Партнери Фестивалю за їх вибором можуть встановлювати спеціальні призи та дипломи, якими нагороджуються учасники і переможці Творчого конкурсу 9-го ХСФР.
Виконавча дирекція 9-го ХСФР:
Тел. для довідок +38-050-343-43-21;
E-mail: studfestival@ukr.net; kharkivfestival@ukr.net
Офіційний сайт: www.studfestival.com.ua
* * *
Історична довідка
Харківський студентський фестиваль реклами (ХСФР)® – є регіональним проектом головного професійного галузевого фестивалю в Україні для студентів та молоді Українського студентського фестивалю реклами (УСФР) ®. Цей Фестиваль спрямований на оцінку творчої діяльності в сфері реклами, маркетингу і PR. Проводиться в Україні з 2004 року. Рішенням Державної служби інтелектуальної власності України зареєстровано як знак для товарів і послуг.
Перший УСФР пройшов в 2004 р. у Харкові. Із 2005 р. Фестивалі проходять у Києві. Наразі успішно проведено сімнадцять фестивалів УСФР.
Перший ХСФР пройшов в 2006 р. у Харкові. Наразі проведено вісім фестивалів ХСФР.
За роки проведення учасниками УСФР стали понад 13500 студентів українських та зарубіжних ВНЗ. Учасниками Фестивалю було подано на Творчі конкурси УСФР понад 15200 робіт.
Завдяки УСФР та його регіональним проектам щороку студенти мають можливість заявити про себе. Роботи переможців представлені на офіційному сайті www.studfestival.com.ua. Переможці УСФР різних років – гордість Фестивалю. Багато з них з успіхом працюють в найбільших українських і мережевих рекламних агентствах, займаючи посади до креативного директора та власника бізнесу.
© Це Положення, що розроблене Виконавчою Дирекцією 9-го Харківського студентського фестивалю реклами. Воно є інтелектуальною власністю Співорганізаторів Фестивалю. Використання всього тексту даного Положення, окремих його частин і Додатків дозволяється тільки за письмовим дозволом Виконавчої Дирекції 9-го ХСФР.
Додаток №1.
ЗАЯВКА
НА УЧАСТЬ У ТВОРЧОМУ КОНКУРСІ 9-го ХСФР
Вікова категорія учасника (позначте свою категорію)
СТУДЕНТ |
ШКОЛЯР |
Інформація про учасника |
|
П.І.Б. (повністю) |
|
Моб. тел., e-mail |
|
Інформація про ВНЗ (для студентів). Місто розташування |
|
ВНЗ (повна та скорочена назва) |
|
Інформація про місце роботи (для співробітників) |
|
Місце роботи, посада |
|
Інформація про конкурсну роботу (всі поля обов'язкові для заповнення) |
|
Номінація |
|
Назва роботи |
|
Інформація про творчого керівника роботи (викладача) |
|
П.І.Б. (повністю) |
|
Місце роботи, посада |
|
Моб. тел., e-mail |
«З усіма пунктами Положення про 9-й ХСФР згоден (на) і зобов'язуюсь їх виконувати»
Дата заповнення заявки «____» ____________ 2023 р. Підпис______________________________
Для реєстрації учасника на адресу Виконавчої дирекції Фестивалю направляються:
- Робота, оформлена згідно з технічними вимогами.
- Заявка, заповнена в електронному вигляді до кожної роботи (доєднана до роботи в одному електронному листі).
ЗАЯВКА ТА КОНКУРСНІ РОБОТИ надсилаються до 26 листопада 2023 р.. (19-00)
за адресою: kharkivfestival@ukr.net
Телефон Оргкомітету: Тел/факс +38-050-343-43-21
Офіційний сайт 9-го ХСФР: www.studfestival.com.ua
Додаток №2
БРИФ НА РОЗРОБЛЕННЯ КРЕАТИВНИХ РОБІТ
Номінація «...»
.
ПОДПИШИТЕСЬ
НА ЖУРНАЛ
.
МАРКЕТИНГ
И
РЕКЛАМА
.
studfestival@ukr.net
099 656 87 77
.
|
.
НА НАШ КАНАЛ
.
.
ОТЗЫВЫОБ УСФР |
читайте
в презентации
.
Подробнее...
|
.
.
.
..