ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.

 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
Темы брифов

 

 

Офіційним Партнером Креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (осінь, 2020) виступила Компанія PepsiCo Ukraine.

 

21 команда працювала на задані партнером теми за професійними брифами.

 

ТЕМА «Безпечне водокористування для населення та бізнесу!»

...У результаті виконання проекту та розробки рекламної комунікаційної складової зміниться відношення громадян у сфері водовикористання. Витрати цього цінного ресурсу стануть економнішими та раціональнішими.

ТЕМА «Пластиковим пляшкам – не місце у відходах! Друге життя пластиковому пакуванню!»

..У результаті виконання проекту та розробки рекламної комунікаційної складової зміниться відношення громадян в поводженні з відходами, покращиться санітарно-епідемічний стан в місті, зменшиться кількість твердих побутових відходів, що вивозяться на полігон для утилізації. Герої рекламної компанії мають об’єднати країну та привернути увагу до проблеми.

Даний проект буде сприяти формуванню спочатку у мешканців міста, а потім у мешканців країни свідомості, що відходи можна використовувати з користю, пластик – не має стати сміттям, це цінний ресурс.

ТЕМА «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку»

...Рішення.Через соціальну рекламу показати покупцям техніки переваги купівлі гаджетів, офіційно ввезених в Україну, та ризики, з якими можна зіштовхнутися, купивши «сірий» смартфон. 
 
Завдання.Створити комплексну рекламну кампанію щодо популяризації фіскального чеку на складну техніку з гарантійним талоном. Ілюстрація позитивних сторін покупки «білих»(офіційних) продуктів та загроз при покупці «сірих» товарів.