В Одесі відбулися заключні події креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (літо, 2021)
25-27 червня в Одесі відбулися події креатив-баттлу «Рекламний Полігон (літо, 2021)», що проводився у форматі хакатону. Команди-учасники, що представляли українські університети з Києва, Харкова, Одеси, Чернігова, Сум, Рівного та Чернівців виборювали перемогу у цьому творчому змаганні. Цього разу в хакатоні взяли участь близько 70 учасників «Рекламного Полігону». Ураховуючи епідеміологічну ситуацію, організатори застосували подвійний формат участі. Команди могли взяти участь у хакатоні як особисто, так і онлайн.
Команди-учасники мали протягом 36 годин розробити рекламну кампанію за брифом «Формування екологічної культури поведінки на пляжах», що було надано Генеральним Партнером «Рекламного Полігону» – компанією PepsiCo Ukraine. Зазначимо, що ця тематика притаманна також і глобальним проєктам соціальної відповідальності PepsiCo. У ході роботи над брифом учасники зустрілися з екологічним патрулем, що виконував свої функції на одному з одеських пляжів у рамках ще одного екологічного проєкту Генерального Партнера «Чисті пляжі».
Суддівство хакатону забезпечувало зіркове журі, очолюване креативним директором компанії Saathchi & Saathchi Ukraine & Publicis Group Ukraine, володарем Срібного Каннського Лева (2021 р.) Костянтином Шнайдером. До складу Журі також увійшли представник Генерального Партнера креатив-баттлу, Senior brand manager у PepsiCo Ukraine Єлизавета Грушко; Президент Асоціації корпоративних медіа України Оксана Тодорова; Головний редактор інтернет-порталу «Соцпортал»Марія Гриневич; Area Sales Manager із компанії KRKA Тетяна Федорова; засновник у 4Limes Online Advertising Agency В’ячеслав Юренко та володар Gold Cannes Lion Ілля Янковський – Senior copywriter рекламної компанії Bickerstaff 467/
За підсумками наданої презентації та результатами публічного захисту перемогу в креатив-баттлі вибороли команди Sumthing (Сумський державний університет), «Самий цимєс» (Одеська національна академія харчових технологій) та M-Team (Київський національний університет технології та дизайну). Переможці продемонстрували свої високі рекламно-креативні здібності та свою позицію в справі збереження довкілля.
Нагадаємо, що співорганізаторами хакатону виступили Спілка рекламістів України, Одеська національна академія харчових технологій та Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Організатори висловлюють подяку Генеральному партнеру – компанії PepsiCo Ukraine. Вдячність за підтримку також – Всеукраїнській рекламній коаліції та Інформаційному Партнеру – ресурсу «Соцпортал».
До зустрічі у Києві в листопаді 2021 р. на «Рекламному Полігоні (осінь, 2021)»!
Довгоочікуваний проєкт «Рекламний Полігон» (літо, 2021) відбудеться!!! Завдяки підтримці компанії PepsiCo Ukraine і партнерів!
Місце проведення Проєкту
Очна участь – м. Одеса, вул. Канатна, 112, ауд. А-234 (на базі Співорганізатора Проєкту – Одеської національної академії харчових технологій)
Онлайн-участь – мережа Інтернет, платформа Zoom.
Час проведення
25 червня 2021 р. (з 10:00) – 27 червня 2021 р. (до 14:00)
Заявка на участь
+38-050-343-43-21
advpoligon2021@ukr.net
***
Чи треба казати, які проблеми в наш час чекають на організаторів подій і проєктів? Правильно! Їх наразі дуже багато! І вони серйозні!
Тим приємніше нам оголосити про проведення чергового Креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (літо, 2021)!
Він відбудеться в Одесі, 25-27 червня цього року. Так, це зовсім близько!
Що дозволяє нам анонсувати подію, що відбудеться невдовзі?
По-перше, всі команди-ветерани в особі їх керівників були попереджені заздалегідь про терміни проведення креатив-баттлу.
По-друге, як і всі масштабні проєкти, «Рекламний Полігон» потребує певного комплексу організаційних (і не тільки організаційних) рішень!
І основним у цій низці стратегічних факторів стало рішення Компанії PepsiCo Ukraine виступити Офіційним Партнером Креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (літо, 2021). Оргкомітет Проєкту із захопленням вітає цей факт і відзначає, що ця подія продовжує шляхетну традицію компанії PepsiCo Ukraine щодо підтримки молодіжних проєктів останніми роками в нашій країні. Так, ця соціальна відповідальна компанія вже 4 (чотири!) роки неодноразово надавала допомогу таким проєктам, як «Рекламний Полігон», Український студентський фестиваль реклами та Національний фестиваль соціальної реклами.
Закладом вищої освіти, що стає співорганізатором креатив-баттлу стає цього року Одеська національна академія харчових технологій. Як усі, мабуть, пам’ятають, ОНАХТ разом із Спілкою рекламістів України відкривав в Одесі серію «виїзних» «Полігонів» у 2017 р.
Генеральним медіа-партнером виступив головний портал соціальної проблематики в Україні «Соцпортал».
Формат участі в Креатив-баттлі «Рекламний Полігон» (літо, 2021) буде цього разу «гібридним». Бажаючі можуть виступати, як безпосередньо, в Одесі, так і онлайн (через Zoom).
І ще одна хороша новина! Свою згоду очолити Журі Креатив-баттлу надав незмінний із 2017 року Голова Журі – Костянтин Шнайдер – креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine & Publicis Groupe Ukraine.
Умови участі команд у Проєкті – у Положенні про Креатив-баттла «Рекламний Полігон» (літо, 2021), що розміщено на Офіційному сайті УСФР www.studfestival.com.ua
Чекаємо учасників! Найкреативніших! Найпрофесійніших! Найамбітніших!
Оргкомітет
.
ПОДПИШИТЕСЬ
НА ЖУРНАЛ
.
МАРКЕТИНГ
И
РЕКЛАМА
.
studfestival@ukr.net
099 656 87 77
.
|
.
НА НАШ КАНАЛ
.
.
ОТЗЫВЫОБ УСФР |
читайте
в презентации
.
Подробнее...
|
.
.
.
..